پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.
پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.

پاسخ و جواب سوالات مسابقه درس هایی از قرآن 07/08/1394 - 07 آبان 1394 -هفتم آبان 1394

درسهایی از قرآن موضوع:  عوامل ترک امر به معروف و نهی از منکر(1)

تاریخ آغاز:pasokhgar1394/08/07


تاریخ پایان:1394/08/14

برای مشاهده پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

      تاریخ آغاز:30 /07 /1394

تاریخ پایان 1394/08/06



همچنین می توانید با ارسال عدد  5 رقمی "12331" به شماره پیامک 3000114 در مسابقه پیامکی بصورت جداگانه شرکت کنید



هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک

روی بنری که آخر پست قرار دارد ، می باشد

در غیر این صورت شرعا حرام است


«سؤالات مسابقه»


فوری : قابل توجه دوستان :


هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک

روی بنری که آخر پاسخ ها قرار دارد ، می باشد

در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.


جواب: 


12331

«سؤالات مسابقه»


1- کدام زن، با نهی از منکر خود جان حضرت موسی را نجات داد؟
1) همسر فرعون
2) مادر موسی
3) خواهر موسی

2- آیه 7 سوره محمد، به چه امری اشاره دارد؟
1) ورود در بهشت با یاری دین خدا
2) دریافت یاری خدا با یاری دین خدا
3) نجات از دوزخ با یاری دین خدا
3- آیه آخر سوره عصر به چه امری تأکید دارد؟
1) توصیه به حق
2) توصیه به صبر

3) پایداری در توصیه به حق
4- در صورتی که توبه واقعی باشد، خداوند چه گناهانی را می‌آمرزد؟
1) گناهان کبیره
2) گناهان صغیره

3) همه‌ی گناهان
5- قرآن کدام شیوه معاشرت را توصیه می‌کند؟
1) معاشرت بر اساس معروف
2) معاشرت بر اساس رحمت
3) معاشرت بر اساس رضایت


پاسخ :  12331
  

هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها تنها


یک کلیک روی بنر زیر می باشد


در غیر این صورت شرعا حرام است و


ما راضی نخواهیم بود

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 08:30

سلام من هرچه نگاه کردم بنری ندیدم باید چیکار کنم

رضا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 21:38

مرسی اقا من کلا جوابها را نگاه کردم بعدش 10بار روی لینک کلید کردم که همش تجارت الکترونیک اومد ایا درست است یا برای هر کدومش یه چیزی میزدم

ناشناس جمعه 29 آبان 1394 ساعت 23:38

باعرض سلام وخسته نباشته ممنون به پاسخ هایی که میگزارید با اجازه شما من دوبارارز پاسخات استفاده کردم ولی. بنری پایین صفحه نمیبینم که روش بزنم هزینه روبپردازم حلال کنید

مدیریت:سلام خواهش

سپهر دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 19:04

سلام مال هفتم کجاعه؟

صادق شنبه 23 آبان 1394 ساعت 17:52

سلام تاریخش اشتباهه

مدیریت:سلام نه مشکلی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد