pasokhgar
درسهایی از قرآن موضوع:  راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(1)
جواب مسابقه درسهایی از قرآن با موضوع راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(1) 1394/11/01
تاریخ پخش:1394/11/01
روز پنج شنبه 01 بهمن ماه 94 ، ساعت 18:00 از شبکه یک سیما

**برای مشاهده جواب سوالات مسابقه درسهایی از قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید**      توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که زیر سوالات قرار دارد ، می باشد در غیر این صورت شرعا حرام است .
.
.
.
توجه : حرام استفاده نکنید
.
.
.
سوال اکثر کاربران سایت درسهایی از قرآن :
بنر چیست ؟
پاسخ: بنر یک تصویر متحرک تبلیغاتی می باشد که در قسمت پایانی این پست یعنی در زیر سوالات مسابقه قرار دارد و هزینه استفاده از پاسخ ها تنها یک کلیک روی آن در هر بار استفاده از مطالب سایت می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است  .
.
.
.
قابل توجه دوستان :
هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که آخر پاسخ ها قرار دارد ، می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.
.
.
.
روشهای شرکت در مسابقه درسهایی از قرآن :
1- شرکت از طریق پاسخ برگ توزیع شده در مدرسه
2- شرکت از طریق سایت حجت الاسلام والمسلمین آیت الله قرائتی
3- شرکت از طریق ارسال پیامک به شماره ی 3000114
.
.
.
سؤالات مسابقه درسهایی از قرآن تاریخ 01 بهمن 1394:

1- قرآن، همسران را به چه چیزی تشبیه کرده است؟
الف)لباس یکدیگر
آینه یکدیگر
اعضای یک پیکر
2- قرآن برای جلوگیری از طلاق همسران، داوری چه کسی را پیشنهاد می‌کند؟
الف)یک داور از مرد و یک داور از زن
یک داور از مرد و دو داور از زن
دو داور از مرد و یک داور از زن
3- بر اساس آیات قرآن، چه کسی در برابر اختلافات خانواده‌ها مسؤول است؟
والدین همسران
دوستان و خویشاوندان
ج)همه مردم و مسؤولان
4- بر اساس آیه 124 سوره طه، اعراض از یاد خدا، چه آثاری دارد؟
عدم پذیرش عبادات
عدم پذیرش صدقات
ج)سخت و تلخ شدن زندگی‌ها
5- آیه 63 سوره انفال، بر چه امری تأکید می‌ورزد؟
انفاق برای اصلاح
ب)دل‌ها به دست خدا
توسل به رسول خدا

پاسخ سوالات این هفته برای دانش آموزان :
به ترتیب از راست به چپ : الف-الف-ج-ج-ب

پاسخ سوالات این هفته برای شرکت از طریق ارسال پیامک به 3000114 :
11332
توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها فقط یک کلیک روی بنر زیر می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.