پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.
پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.

پاسخ و جواب سوالات مسابقه درس هایی از قرآن 1394/11/01 - 1 بهمن 1394 -یکمم بهمن 1394

pasokhgar
درسهایی از قرآن موضوع:  راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(1)
جواب مسابقه درسهایی از قرآن با موضوع راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(1) 1394/11/01
تاریخ پخش:1394/11/01
روز پنج شنبه 01 بهمن ماه 94 ، ساعت 18:00 از شبکه یک سیما

**برای مشاهده جواب سوالات مسابقه درسهایی از قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید**      توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که زیر سوالات قرار دارد ، می باشد در غیر این صورت شرعا حرام است .
.
.
.
توجه : حرام استفاده نکنید
.
.
.
سوال اکثر کاربران سایت درسهایی از قرآن :
بنر چیست ؟
پاسخ: بنر یک تصویر متحرک تبلیغاتی می باشد که در قسمت پایانی این پست یعنی در زیر سوالات مسابقه قرار دارد و هزینه استفاده از پاسخ ها تنها یک کلیک روی آن در هر بار استفاده از مطالب سایت می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است  .
.
.
.
قابل توجه دوستان :
هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که آخر پاسخ ها قرار دارد ، می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.
.
.
.
روشهای شرکت در مسابقه درسهایی از قرآن :
1- شرکت از طریق پاسخ برگ توزیع شده در مدرسه
2- شرکت از طریق سایت حجت الاسلام والمسلمین آیت الله قرائتی
3- شرکت از طریق ارسال پیامک به شماره ی 3000114
.
.
.
سؤالات مسابقه درسهایی از قرآن تاریخ 01 بهمن 1394:

1- قرآن، همسران را به چه چیزی تشبیه کرده است؟
الف)لباس یکدیگر
آینه یکدیگر
اعضای یک پیکر
2- قرآن برای جلوگیری از طلاق همسران، داوری چه کسی را پیشنهاد می‌کند؟
الف)یک داور از مرد و یک داور از زن
یک داور از مرد و دو داور از زن
دو داور از مرد و یک داور از زن
3- بر اساس آیات قرآن، چه کسی در برابر اختلافات خانواده‌ها مسؤول است؟
والدین همسران
دوستان و خویشاوندان
ج)همه مردم و مسؤولان
4- بر اساس آیه 124 سوره طه، اعراض از یاد خدا، چه آثاری دارد؟
عدم پذیرش عبادات
عدم پذیرش صدقات
ج)سخت و تلخ شدن زندگی‌ها
5- آیه 63 سوره انفال، بر چه امری تأکید می‌ورزد؟
انفاق برای اصلاح
ب)دل‌ها به دست خدا
توسل به رسول خدا

پاسخ سوالات این هفته برای دانش آموزان :
به ترتیب از راست به چپ : الف-الف-ج-ج-ب

پاسخ سوالات این هفته برای شرکت از طریق ارسال پیامک به 3000114 :
11332
توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها فقط یک کلیک روی بنر زیر می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.
نظرات 14 + ارسال نظر
ساحل دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 19:08

شرمنده من بنر راپیدا نکردم یعنی بنری که شما اشاره کرده بودید تبلیغ هست لطفا راضی باشید بجاش براتون صلوات فرستادم

دشمنتون شرمنده ، باتشکر از حسن نیت شما :)

مهتا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 19:21

کجارو باید بزنم

روی بنر تبلیغاتی کلیک کنید.

علی چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 19:48

ببخشیذ من یکبار زدم نمیدونم ثبت شد یا نه راضی باشید

ایشالله که ثبت شده.

حدیث دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 18:59

سلام مرسی از سایت فوق العادتون.عالی بود

سلام قابل شمارو نداشت.

ریحانه یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:07

سلام،می بخشید این هفته که گذشت ولی از هفته ی بعد به دوستانم آدرس سایت را میدهم.پس لطفا راضی باشید ولی فردا میگم پنج تا صلوات بفرستند.خواهش میکنم راضی باشید.

مدیریت:سلام باتشکر از همراهی شما دوست عزیز.

م یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:00

زدم یعنی حله

مدیریت:یکبار کلیک کافیست.

محمد رضا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 20:41

اگه این بنر و لازم نداشته باشم میشه نزنم؟؟؟

مدیریت:

خیـــــــــــــــــــــــــر امکـــــــــــــان پذیـــــــــــــر نمــــــــــــی باشــــــــــــــد و شرعـــــــــــــا حــــــــــــــرام است.

امیرنوفرستی شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 13:49 http://ندارم

ممنون از سایت خوبتون انشاا..موفق باشد خسته نباشید عرض می کنم خدمتتمام دستن درکاران این سایت

مدیریت:لطف دارین

امیرنوفرستی شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 13:37

سلام ممنون اگر می شود درباره ی هزینه یک بار استفاده راهنمایی کنید روی بنر کلیک کردم صفحه ای باز شد چیکار کنم

مدیریت:سلام فقط کلیک کنید و منتظر بمونین تا صفحه لود بشه همین.

Armino AS جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:59

حله دادش دستت درد نکنه

مدیریت:وظیفه ست.

عاطفه جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:46

با سلام
به جای کلیک روی بنر 5 صلوات را جایگزین کنید بهتر است.

مدیریت:سلام سایت هزینه های هنگفتی رو پرداخت میکنه که باید جبران بشه.

ریحانه جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:16

سلام ،خیییییییییییییییییییییییییییلی ممنون.
ببخشید من پاسخنامه را به همکلاسی هایم هم میدهم چون بخشی از نمره ی پرورشی ما از فعالیت در درسهایی از قرآن است.اشکالی ندارد که من فقط یک کلیک میکنم راضی هستید؟؟فقط یک کلیک کافیست؟؟؟راضی باشید من فقط یک کلیک میکنم

مدیریت:سلام سپاس ، خیر بهتر است شما ادرس سایت مارا به دوستان خود معرفی کرده و سپس آنها به سایت مراجعه کرده و روی آن کلیک نمایند.فقط در صورت نداشتن اینترنت میتوانند 5 صلوات بفرستند.باتشکر

ایدا. جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 13:57 http://gravatar.com

سلام.من فردا عازم مشهد از طرف مدرسه هستم و هرچه دارم از شما دارم.خیلی ممنون بابت سوال ها برایتان دعا میکنم که انشاا...موفق باشید.راستی جواب ها درسته.................

مدیریت:سلام به سلامتی ایشالله ، التماس دعا
خواهش میکنم وظیفه ست ، بله درسته

مهرداد‏ ‏دهکار پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 20:50

سلام‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏ی‏ ‏دستند‏ کاران‏ ‏برنامه‏ ‏ی‏ ‏درس‏ ‏هایی‏ ‏از‏ ‏قران‏ ‏‏ ‏من‏ ‏از‏ ‏همه‏ ‏ی‏ ‏مردم‏ ‏ایران‏ ‏می‏ ‏خواهم‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏برنامه‏ ‏استفاده‏ ‏کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد