پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.
پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.

جواب سوالات درسهایی از قرآن 22/7/95 - 22 مهر 1395 - بیست و دوم مهر 95

مسابقه درسهایی از قرآن با موضوع: بهره گیری از فرصت‌های زندگی

درسهایی از قرآن 22 مهر 95

پاسخ درسهایی از قرآن با موضوع: بهره گیری از فرصت‌های زندگی

پاسخ سوالات مسابقه درسهایی ازقرآن

تاریخ پخش برنامه : 1395/07/22 ، بیست و دوم مهر 95 

وب درسهایی از قرآن ، در این مطلب جواب سوالات برنامه ی درسهایی از قرآن به تاریخ 22/7/95 رو برای شما عزیزان آماده کرده است ، امیدواریم که براتون مفید واقع شده باشد و به خوبی از آن بهره ببرید .

برای مشاهده ی سوالات و پاسخ آنها لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

   

در عوض خدمات ما لطفا یکبار از ما حمایت کنید ، برای دیدن آموزش روی تصویر زیر کلیک کنید 

 


«سؤالات مسابقه درسهایی از قرآن به همراه جواب 22/7/95 »

 

1- امام سجاد در دوران خفقان بنی امیه، از چه راهی دین را تبلیغ می‌کرد؟

الف) آموزش بردگان

ب) بیان معارف در قالب دعا

ج) هر دو مورد


2- آیه 279 سوره بقره، بر چه امری تأکید می‌کند؟

الف) به دیگران ظلم نکنید

ب) زیر بار ظلم نروید

ج) هر دو مورد


3- آیه 60 سوره انفال، مؤمنان را به چه امری سفارش می‌کند؟

الف) نترسیدن از دشمن

ب) ترساندن دشمن

ج) مقاومت در برابر دشمنان


4- اولین مأموریت حضرت موسی پس از مبعوث شدن به رسالت چه بود؟

الف) دعوت مردم به توحید

ب) دعوت مردم به مبارزه با فرعون

ج) دعوت فرعون به توحید و ترک ظلم


5- در نماز امام زمان علیه السلام، چه مطلبی صد بار تکرار می‌شود؟

الف) نام امام زمان و اهل بیت

ب) توحید در عبادت و استعانت از خدا

ج) طلب حاجت از امام زمان



روشهای شرکت در مسابقه درسهایی از قرآن :

 

1- شرکت از طریق پاسخ برگ توزیع شده در مدرسه 

2- شرکت از طریق سایت استاد قرائتی 

3- شرکت از طریق ارسال پیامک به شماره ی 3000114


لینک شرکت در مسابقه


با ارسال عدد 5 رقمی "33232" به شماره پیامک 3000114 در مسابقه پیامکی بصورت جداگانه شرکت کنید. 


نظرات 64 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 16:51

حرف نداره

ی دوست یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 17:29

سلام کدشارژو که فرستادم اومد؟؟؟

سلام سپاس از لطف شما

roksana پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 18:59

سلام دستتون دردنکنه ممنون.

مجتبی یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 10:35

واقا عالیه ولی خدایش سئوال ها همو ن سئوال های اند که آقای قرائتی گفته؟

سوالات توسط استاد قرائتی طرح نمیشود بلکه توسط مسئولین موسسه فرهنگی درسهایی از قرآن طرح میشود.

نگار یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 14:34

سلام خیلی عالیه برا من یه سوال پیش اومده
از الان به بعد استفاده رایگان حلال است؟؟؟؟

سلام بله ، اما اگر از سایت راضی بودین از ما حمایت کنید.

مریم جمعه 21 آبان 1395 ساعت 21:37

عالی بود

سپاس

Az دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 17:46

سلام سوالات بعدی رو هم میزارید

سلام بله

الهام جمعه 14 آبان 1395 ساعت 17:28

سلام ازتون خیلی ممنونم آیا جواب سوال هاتون درست است

سلام سپاس ، بله مطمئن باشید.

فقط گاهی اوقات متاسفانه بعضی از دبیران پرورشی ، جواب های اشتباه خودشون رو قبول دارند.

فاطمه چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 15:38

سلام.ببخشیدکدشارژراکه فرستادم آمد

سلام و درود ، بله ممنون از احساس مسئولیت شما.

مریم سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 22:19

من پول ندارم بپر دازم ازم راضی باشید

محمدرسول الله یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 16:50

سلام اقای مدیراگرمیشه ایمیلتون روبدید من کدشارزرابفرستم

سلام و سپاس از قسمت تماس با ما استفاده کنید.

به ادرس زیر مراجعه کنید :

http://lessons-of-quran.blogsky.com/contact

ایمیل در ادرس بالا وجود دارد.

N جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:26

سلام من الان سایت شما استفاده‌کردم ولی موقع خروج از سایت مبلغ رو دیدم.حتما تا اخر هفته پرداخت میکنم‌.ممنون امیدوارم حلال‌کنید

سلام سپاس

پیمان جمعه 7 آبان 1395 ساعت 21:01 http://;

ممنون از سایت خوبتون

سپاس

رضا جمعه 7 آبان 1395 ساعت 20:53

اگر از کانال فقط استفاده کنیم چی؟؟!!!اگرم آره من الآن پول ندارم تا یه ما آتی پرداخت کنم مشکل نداره....

کانال هم همینطور چون متعلق به همین سایت هست.

مشکلی نداره ولی تا پایان پائیز ماه پرداخت کنید.

Hj جمعه 7 آبان 1395 ساعت 12:10 http://lessons_of_Quran. blogs. com

آگه برا اولین بار پول ندیم اشکالی دارد

یکبار پرداخت کنید برای همیشه.

رضوانه پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 18:35

ممنون از سایتتون من که دارم نمره ی درس پرورشیمو میگیرم سپاس پول رو هم واریز کردم تا نمره ام حلال باشه.

سپاس از لطف و حمایت شما.

tarlan سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 00:11

سلام میگم من جواب ها رو خودم داده بودم فقط میخواستم ببینم درست نوشتم یا نه ...
باید پول بدم؟؟؟؟

بله

یه کاربر یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 18:49

چرا وقتی می گویی با پاسخ فقط سئلات می اید لطفا پاسخ انها را درج نمایید

دوست عزیز پاسخ ها به رنگ سبز هستند.

لطفا از مرورگر کروم استفاده کنید

سامی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 21:37

سلام الان پولو پرداخت کردم ممنون از سایت خوبتون

سپاس

محمد شنبه 1 آبان 1395 ساعت 20:33

عالییییییییییی

سامی پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 20:19

سلام خسته نباشید ممنون از جوابا من الان از سوالا استفاده کردم ولی شرمنده شنبه پولو حتما واریز میکنم لطفا راضی باشید

مهشید پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 17:21

خیلی عالللللللللللللللللللللی

امین پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 11:15 http://www.amin2004.blog.ir

سایتتون بسیار خوب است

سپاس

Alireza چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 15:35

من کردم اومد

سپاس

ناشناس چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 15:15

ایا فقط با پنج هزارتومان برای همیشه هستش.ومن این لینکو بهویی دیدم برای بار بعدی باید چه بنویسم تابیایدو

سلام و درود بله برای همیشه هست ، برای اینکار روی تصویر حمایت از ما کلیک بفرمائید.

Masoud چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 01:06

سلام . واقعا عالی بود من خیلی وقته از سایتتون استفاده میکنم و مرتب اونو حمایت میکنم . متشکرم از شما :)

سپاس از همراهیتون

دونفر سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 14:31

سلام ببخشید جوابهای سوالها تو این سایت درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون
اخه این سایت سایت غیر رسمی درس هایی از قرانه

سلام بله کاملا درسته ، ما 3 سال هست که داریم به کاربران خدمات ارائه میدیم ، دلیلی برای اشتباه بودن پاسخ ها وجود ندارد.

علیرضا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 19:52

عالی عالی عالی مرسی از این وبلاگتون

از همراهیتون ممنونیم

ثنا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 19:36

سلام ببخشید من نمی دونستم باید پولی پرداخت کنم اما قول میدم زود زود رمز دوم بگیرم و پول شمارو پپرداخت کنم
بازم ببخشید
اینم بگم من دو سه بار استفاده کردم لطفا این سه بارو حلال کنید من مدیونتون نشم
بهتون قول میدم تا زمانی که پولتونو نریختم از سایتتون استفاده نکنم
بازم معذرت میخوام

سلام سپاس از مسئولیت پذیری و حمایتتون

dr.m یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 22:41

ﺳﺎﻳﺘﺘﻮﻥ ﻋﺎﻟﻴﻪ.ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ.

سپاس

سعید شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:22

سلام من این یک بار رو استفاده کردم ولی خودم به شخصه دوست داشتم ازتون حمایت کنم و پرداخت کردم...موفق باشید

سلام سپاس از حمایت شما دوست عزیز

آزاده شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:11

ببخشید خیلی عالی بود ولی هربار باید پنج تومن بدیم

سلام خیر شما فقط یکبار از سایت حمایت کنید.

ممد شنبه 24 مهر 1395 ساعت 15:23

قیمت پرداخت چقدراست

5 هزار تومان آن هم برای حمایت

نگین شنبه 24 مهر 1395 ساعت 13:35 http://http:/dxhzgzyhz

میشه بندازیم صندوق صدقات اخه دسترسی نممیشه هکاری کردم نریخت

سلام متاسفانه خیر

چرا نمیشه ؟؟

بنده خدا شنبه 24 مهر 1395 ساعت 13:33 http://www.google.ri

سلام ببخشید من این بار استفاده کردم اما اولین فرصت پرداخت می کنم.

سلام ، انشالله

مینو شنبه 24 مهر 1395 ساعت 10:57

یعنی حتما باید این پول رو پرداخت کنیم؟و اگر که پرداخت نکنیم چی میشه؟

سلام و عرض ادب

برای استفاده ی حلال باید مبلغ ناچیز 5 هزارتومان به عنوان حمایت از سایت را پرداخت کنید و بعد از آن برای همیشه از مطالب وب ما به صورت رایگان استفاده کنید.

موفق باشید

ابوالفضل جمعه 23 مهر 1395 ساعت 23:53

سلام دمتون گرم سایتتون عالیه . فقط من استفاده کردم ولی چون بابا خواب بود نتونستم پرداخت کنم ولی قول می دم فردا پرداخت کنم

سلام سپاس از لطف شما

علی حسن جمعه 23 مهر 1395 ساعت 23:13

باسلام
بهتر بودبانظرمثبت به مردم اعتماد بدهید نه با کلمه حرام ودید منفی.
مگر آنها که این سایت رامی نگرندپایبند به اعتقادات نیستند یا صدقه نمی دهند ویاکمک به دیگران نمی کنند؟

سلام دوست عزیز کار ما چه ربطی به صدقه دارد ؟

mehdi جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:56

سلام من نمیتونم پرداخت انلاین کنم چون جوونم کارت ندارم ولی میتونم این مبلغو خودم شخصا بندازم توی صندوق صدقات اخه بخدا نمیشه من پرداخت کنم به صورت انلاین

سلام میتوانید با کارت یکی از اقوام پرداخت کنید.

رهار جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:53

سلام وقتی پیام برداشت از حساب اومد یعنی پرداخت شده؟

سلام بله یعنی با موفقیت پرداخت شده است.

بی مزه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:32

ببخشید اما چون در شرایطی بودم که نمیتوانستم پرداخت نکردم اما قول میدهم دفعه ی بعدی پول قبلی و این را پرداخت کنم

سلام سپاس از حمایت شما

دلارام جمعه 23 مهر 1395 ساعت 21:57

سلام من این دفه نتونستم پرداخت کنم میشه دفه بعدپرداخت کنم؟

سلام انشالله دفعه بعد حتما پرداخت نمائید.

محمد جمعه 23 مهر 1395 ساعت 20:59

اخه الان نمیتونم واریز کنم ولی قول میدم اگر دفعات بعدی استفاده کردم حتما واریز کنم

سلام سپاس از حس مسئولیت پذیری شما.

سلام جمعه 23 مهر 1395 ساعت 20:13

از کجا بدونیم حساب شخصی مون رو خالی نمی کنید

واقعا به فعالیت سایت ما این کار میاد؟

الان خیلی از دوستان پرداخت و به خوبی هم استفاده کردند.شما برای پرداخت به درگاه امن شاپرک متصل میشوید.

شاپرک چیست ؟

یک نهاد حاکمیتی است که رابط میان بانک مرکزی، شبکه بانکی و شرکت‌های PSP بوده و استاندارد‌سازی پرداخت‌های کارتی، کنترل و نظارت متمرکز در شبکه پرداخت‌، بازتوزیع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و هدایت منابع بانکها به سمت امور بهینه ، گسترش بازار کارتی و نظارت بر عملکرد پایانه‌ها را میسر می‌سازد .

فاطمه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 19:00

من هزینه راپرداخت کردم وبه خوبی استفاده می کنم

سپاس از شما

محمدرضا جمعه 23 مهر 1395 ساعت 17:29

من هزینه ر ا پرداخت کردم و به خوبی استفاده می کنم

ممنون از حمایتت شما.

Saharnaz جمعه 23 مهر 1395 ساعت 17:21

عالییییی بوددد

سپاس از همراهی شما

z جمعه 23 مهر 1395 ساعت 17:11

سلام
من یک وبلاگ زدم مطالب شما رو به رایگان اونجا میذارم
لطفا حلال کنید

سلام کپی برداری حرام بوده و پیگیرد قانونی دارد.

آیپی وشما پیگیری و مکان شما ردیابی شده و ظاهرا در تبریز اقامت دارید ، طبق آخرین صحبت هایی که با پلیس فتا داشتیم به زودی با شما برخورد خواهد شد.

مهدی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 17:07

خیلی خوبه واریز کردم دمتون گرم

سپاس از شما

فاطمه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:13

برای استفاده از پاسخ سوالات درس هایی از قران باید پول بدیم

بله فقط 5 هزار تومان برای همیشه

من جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:07

ممنون ولی اخه چرا حرامه لطفا حلال کنید

سپاس

آیا واقعا هزینه 10 هزار تومان برای استفاده همیشه بالاست ؟؟

محمد جمعه 23 مهر 1395 ساعت 14:24

سلام من دو بار استفاده کردم بعدریختم حساب لطفا حلالم کنید

سلام ،سپاس

مهدی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 14:19

سپاس من پولی ندارم بپردازم

خواهش میکنم اما انتظار جلب رضایت وب درسهایی از قرآن را نداشته باشید.

یاعلی

مهناز جمعه 23 مهر 1395 ساعت 13:21

پرداخت کردم هزینه رو

سپاس از کمک شما

محمد جمعه 23 مهر 1395 ساعت 11:49

اگر هم حلال نمیکنید در مسابقه شرکت نمیکنم

مشکلی نیست ، شما اجباری برای شرکت در مسابقه ندارید.

استفاده رایگان = نارضایتی وب درسهایی از قرآن

محمد جمعه 23 مهر 1395 ساعت 11:47

سلام من این بار را استفاده کردم ولی برای دفعات بعدی حلال میکنم اشکالی نداره این بار که پول پرداخت نکردم؟

سلام بهتر همان ابتدا این کار را انجام دهید.
در ضمن جهت اطلاع عرض میکنیم که شما فقط یکبار پرداخت می کنید برای استفاده ی دائم.

حسین جمعه 23 مهر 1395 ساعت 11:33

من 1 میلیون ریال پرداخت کردم حلاله؟

یک میلیون ریال؟؟

خیر پرداختی به این مبلغ صورت نگرفته ، شاید شما 10 هزار تومان پرداخت کرده اید.

به هرحال سپاس

من پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 23:06

ببخشید من استفاده کردم وقتی مسابقه تموم شد پرداخت می کنم

ما هیچ رضایتی نداریم و باید در اولین استفاده پرداخت شود تا استفاده های بعدی نیز حلال شود.

موفق باشید

مرضیع پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:17

من نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم ولی به خدا قول میدم به نیازمند کمک کنم

سلام هیچ راهی نداره و فقط باید اینترنتی و از این سایت پرداخت کنید.

در غیر این صورت حرام است.

مریم پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:49

خیلی عالیه مرسی

سپاس ، لطفا با پرداخت هزینه ی ناچیز برای همیشه حلال استفاده کنید.

داش امیر پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:21

خوب بود

سپاس ، لطفا با پرداخت هزینه ی ناچیز برای همیشه حلال استفاده کنید.

مبینا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 18:41

عالی

سپاس ، لطفا با پرداخت هزینه ی ناچیز برای همیشه حلال استفاده کنید.

یه بنده خدا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 18:00

ایندفه استفاده کردم حلالم کن داداش

در سایت عرض کردیم که استفاده رایگان حرام است و به هیچ وجه ما حلال نمی کنیم.

مطمئن باشید اگر یکبار هم رایگان استفاده کنید تحت هر شرایطی ما رضایت نخواهیم داشت .

یاعلی

تینا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 17:56

عالیییی

سپاس ، لطفا با پرداخت هزینه ی ناچیز برای همیشه حلال استفاده کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد