پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.
پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

پاسخ سوالات درسهایی از قرآن این هفته

وبلاگ غیررسمی مسابقه ی درسهایی از قرآن که به ارائه پاسخ سوالات درسهایی از قرآن و متن سخنرانی استاد قرائتی می پردازد.

درسهایی از قرآن 1394/11/8

درسهایی از قرآن 1394/11/8

pasokhgar
پاسخ سوالات مسابقه درسهایی ازقرآن استاد قرائتی
درسهایی از قرآن موضوع:  راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(2)
پاسخ درسهایی از قرآن با موضوع راه قرآن برای حل اختلافات خانوادگی(2) 1394/11/8
تاریخ پخش برنامه : 1394/11/8
روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه 94 ، ساعت 18:00 از شبکه یک سیما
///
**برای مشاهده جواب سوالات مسابقه درسهایی از قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید**    
    
  توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که زیر سوالات قرار دارد ، می باشد در غیر این صورت شرعا حرام است .
.
.
.
سوال اکثر کاربران سایت درسهایی از قرآن :
بنر چیست ؟
پاسخ: بنر یک تصویر متحرک تبلیغاتی می باشد که در قسمت پایانی این پست یعنی در زیر سوالات مسابقه قرار دارد و هزینه استفاده از پاسخ ها تنها یک کلیک روی آن در هر بار استفاده از مطالب سایت می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است  .
.
.
.
قابل توجه دوستان :
هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها کلیک روی بنری که آخر پاسخ ها قرار دارد ، می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.
.
.
.
روشهای شرکت در مسابقه درسهایی از قرآن :
1- شرکت از طریق پاسخ برگ توزیع شده در مدرسه
2- شرکت از طریق سایت استاد قرائتی
3- شرکت از طریق ارسال پیامک به شماره ی 3000114
.
.
.
جواب سؤالات مسابقه درسهایی از قرآن تاریخ 8 بهمن 1394:

1- دیدگاه اسلام درباره تشکیل خانواده و حفظ آن چیست؟
ازدواج عبادت است
طلاق، بدترین حلال است
ج) هر دو مورد
2- آیه 21 سوره روم، به کدام ویژگی ازدواج اشاره دارد؟
تربیت فرزند
ب) آرامش همسران
رشد معنوی
3- قرآن در آیه 86 سوره اعراف، کدام نعمت الهی را یادآوری می‌کند؟
نعمت ایمان
نعمت همسر و فرزند
ج) کثرت جمعیت مؤمنان
4- دستور قرآن درباره نحوه برخورد با عوامل خشم و غضب چیست؟
مقابله به مثل
ب) فروخوردن غیظ
مراجعه به دادگاه
5- قرآن کریم، برای کسانی که از همسرشان جدا شده‌اند، چه امری را پیشنهاد می‌کند؟
ازدواج با همسر جدید
ب) ازدواج با همسر قبلی
ترک ازدواج

پاسخ سوالات این هفته برای دانش آموزان :
به ترتیب از راست به چپ : ج-ب-ج-ب-ب

پاسخ سوالات این هفته برای شرکت از طریق ارسال پیامک به 3000114 :
32322
توجه : هزینه هر بار استفاده از این پاسخ ها فقط یک کلیک روی بنر زیر می باشد ، در غیر این صورت شرعا حرام است و ما راضی نخواهیم بود.
نظرات 38 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:51

با سلام ، سایتتون عالیه، ببخشید چند وقتیه که یه سوال برام پیش اومده ، سوالم اینه ، البته ببخشید فضولی می کنم ، تنها با یک کلیک روی اون بنر ، چه سودی به شما میرسونه؟

سلام لطف دارین ، خواهش میکنم .

سایت ما هزینه هایی رو متقبل میشه که تا حدودی باید جبران بشه.

................ دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 21:31

عالی منوون از لطفتان

سلام خواهش میکنم

جیگرم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 23:39

هم حرف نداره..فیتیله داره نفت نداره..دمتون گرم

خخخخ ، درود برشما.

Mohammad Taghi یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 23:26

با سلام
بسیار ممنونم

سلام خواهش میکنم دوست عزیز.

امین ال یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:54

برای این که دوبار پاسخ هارو ببینیم چیکار کنیم که حلال باشد؟

دوباره کلیک کنید فقط همین.

مهتا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 19:23

ببخشید باید کجارو بزنم

روی بنر :)

Sara یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:42

Salam.khiiiiili khob bod.mamnon.
Faghat in k mn roye baner kilick kardam.dige haram.nis??

سلام قابل شمارو نداشت ، بله اگر کلیک کردین مشکلی نداره .

دریا سادات ضیائی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:32

سلام. عاااااااااااااللللیییییییییییی بود خیلی منون.واقعا دستتون درد نکنه.هستید که هستیم.

سلام خواهش میکنم وظیفه ست.

علیرضا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:53

باسلام خدمت شما میتونید راهنمایی که جایزه اش چیه من همه رو جواب میدم اماتوی مدرسه یک سالکه تموم یک بن هفتمنی دادن و امسال که تا این نصفه یک کلاسور جایزه اش همینه واقعا تشکر

سلام ، هرهفته باید یک جایزه به افرادی که پاسخ درست دادن اهدا بشه.
اگر تعداد برندگان زیاد باشه بین اون ها قرعه کشی میشه .

جایزه ها هم از قبیل مرغ خوری ، قنددان،ساعت رومیزی،کلاسور،پارچ،سجاده،دستکش،جوراب و ... میباشد :)

صَنَم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:43

سلام خسته نباشین خیلی خیلی ممنون ازوب خوبتون
دمتون گرم

سلام ممنون لطف دارید.

M شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:42

ممنون

خواهش :)

غلام شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:27

سلام از زحماتتون خیلی متشکرم

سلام سپاس ممنون

عسل شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 17:37

خیلی عالیییییییییییی بود مممنون

خواهش

مهدیه شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:37

خیلی ممنون عالیییییییی بود

لطف دارین

امید شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 00:25

قربون دستتون

قابل شمارو نداشت

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 00:09

خیلی خوب.انشالله همیشه سلامت باشید.لطفا منو حلال کنی.من چند دفعه استفاده کردم.اما کلیک نکردم

مرسی ممنون

آرین جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 23:04

بسیار عالیییییی بود واقغا ممنونم

خواهش میکنم دوست عزیز

الهه جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 22:11

عالیه استفاده بردیم لطفا حلال کنید ممنونم

نظر لطف شماست ، نوش جان :)

کیانا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 20:45

سلام من نتونستم برنامه ی 8 بهمن 1394 رو ببینم .این سایت به من کمک کرد تا جواب سوالات رو بدم

سلام خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم.

ندا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 20:39

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثل همیشه

نظر شما هم مثل همیشه عالــــــــــــــــــــــــــــی بود :)

مهسا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 20:07

سلام خسته نباشید.ببخشیدالان من روی این بنره کلیک کردم الان تکلیف من چیه یعنی الان حرام نیس!!طلفا جواب بدین

سلام شما فقط کلیک کنید و منتظر بمونید تا صفحه به طور کامل باز بشه ، بعدش صفحه رو ببندید.همین!

محمدامین جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 19:13

کدوم بنر رو میگید

بنری که زیر سوالات قرار داره.

Arman Zamani جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 19:07

ممنون از سایت خوبتون
من هفتمم تو مدرسه علامه طبطبایی هستم
هر هفته از سایت شما استفاده می کنم وهرهفته جایزه می گیرم
راستی من سایت شما رو به چنتا از دستای خوبم معرفی کردم

سلام سپاس - لطف کردین.

حسنا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 18:20

سلام این بنر نمیاد من فقط پایین صفحه کلیک میکنم بعد یه صفحه باز میشه یعنی چی ؟

سلام یعنی درسته

یاسمن مولایی جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 17:48

با عرض سلام و خسته نباشید سایتتون عالیه من هشتم هستم وباکمک شما هر هفته جایزه میگیرم .هواستم بگم من همیشه روی بنر کلیک کردم ولی اگه یه وقت یادم رفته خ اهش میکنم راضی با شید.خدا خیرتون بده

سلام لطف دارین ، موفق باشید.

حسین جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 17:08

سلام شما این بنری که میگین واسه من نمیاد

بنیامین جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 16:58

سلام واقعا ممنونم برای سایت خوبتون ، فقط سوالم اینه که ینی چی روی بنر کلیک کنیم ؟
فقط کلیک کنیم؟
کار دیگه ای نباید انجام بدیم؟
در ضمن همون بنر تبلیغاتی؟

سلام سپاس،بله فقط کلیک کنید بعدش یک صفحه باز میشه اونو ببندید.
بله همون بنر تبلیغاتی.

مهدی جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 12:51

این بنری که میگی برا من نشون نمیده فقط عکس یه چرخدنده میاد لطفا راهنمایی کنید

اشکال نداره باید روی همون کلیک کنید.

پریسا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 06:55

سلام خیلی خوبه فقط میخوام بفهمم که حرام است یعنی چه

یعنی باید روی بنر کلیک کنید.

مهرداد‏ ‏دهکار جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 03:21

با‏ ‏سلام‏ ‏وخسته‏ ‏نباشی‏ ‏به‏ ‏تمام‏ دستنکاران‏ ‏این‏ ‏سایت‏ ‏وبرنامه‏ ‏تون‏ ‏‏ ‏انشاء‏ ‏الله‏ ‏خیر‏ ‏ببینید

سلام ممنون از همراهیتون آقا مهرداد ، سلامت باشید

عادل تیزرو 13 جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 02:08

فقط کاری کنید که جواب را زود در کانال تلگرامیتون بزارید تا اگر کسی اینترنت نداره راحت از تلگرام جواب رو در بیاره ممنون میشم

چشم حتما.

رضا پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 23:49

میدونستی این کار شما مصداق تقلب و فریبکاری و حرام!!! است.اگه حرام و حلال سرتون میشه.

اگر میگی حرامه پس چرا نمیری برنامه رو ببینی؟؟برو برنامه رو ببین بعدش به سوالات پاسخ بده!!!
اگر کار ما مشکل داره چرا شما میای اینجا جواب هارو برداری؟؟

پس کار شما اصلا درست نیست!!دلیل منطقی برای حرفتون ندارید.

روزانه 10 هزار نفر از ایرانیان عزیز به این سایت مراجعه میکنند و همه راضی هستند.شما یک نفر چگونه میخوای رضایت این عزیزان رو نادیده بگیری؟؟

حسام پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 18:05

سلام من الان حدودا 6 ساله دارم دنبال میکنم این برنامه رو هر سالم مسابقات میریمو خلاصه خیلی حال میده تا الان سایتتونو ندیده بودم کاش قبلا هم میدونستم همچین چیزی هست خخخ دستتون درد نکنه واقعا عالیه

سلام خواهش میکنم انجام وظیفه ست.

هستی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:07

سلام خسته نباشید ببخشید من متن این برنامه رو میخواستم میشه تو سایت قرار بدین؟
ممنون

سلام مرسی ، به درخواست شما دوست عزیز در سایت قرار گرفت. این هم لینک :

http://lessons-of-quran.blogsky.com/1394/11/08/post-62

نگار فرخی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:04

بهترین سایت درسهایی از قرآن وب شماست من دوسال هست که از مطالبتون استفاده میکنم و همیشه تو مدرسه جایزه میگیرم.
مدیونتم مدیر جوووون ، مرسی

نظر لطف شماست ، وجود عزیزانی مثل شما به ما دلگرمی میده ، ایشالله همیشه جایزه بگیرید. :)
خواهش میکنم.

فرید پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:02

سایتتون حرف نداره بی نظیره

خوشحالیم که دوست داشتین

مهسا پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:01

فوق العاده اید

سپاس از همراهیتون

ندا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 19:49

ممنونم ازتون

لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد